Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin

Problem

  • Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin.

Gjelder for

  • Integrert kaffemaskin

Løsning

1. Rengjør innsiden av apparatet grundig som beskrevet i avsnittet "Rengjøring og vedlikehold" i brukerhåndboken.

Du kan bruke en lett lommelykt for en mer grundig og enklere inspeksjon av smuss inne i apparatet.

Last ned brukermanualen.

2. Slå AV maskinen med hovedstrømbryteren på høyre side (for å bruke strømbryteren må du trekke ut apparatet) og etter noen sekunder slå den PÅ igjen.

Tips: Hvis du har rengjort infuseren med såpe eller i en oppvaskmaskin, legg litt fett på innsiden av infuseren og prøv å flytte den en stund for å spre fettet på overflaten.

3. Kontakt et autorisert servicesenter.

Hvis rådene ovenfor ikke løser problemet, anbefaler vi å be om et besøk av en servicetekniker.

For førstegangsoppsett av AEG-kaffemaskin, feilsøkingsveiledning og rengjøringsanbefalinger, se spørsmål og svar på kaffemaskinen vår

Slik får du det beste ut av din AEG kaffemaskin

Var denne artikkelen nyttig?

Bestill service

Ønsker du bestille en service tekniker? Våre aeg teknikere inspiserer og løser problemet til et pris, inkludert reservedeler.

Bestill service

Reservedeler og tilbehør

Finn originale reservedeler for produktet ditt i vår web shop og få de levert på døren.

Til nettbutikk

Finn brukermanualen din

Løs problem og finn instruksjoner, og annen dokumentasjon for produktet ditt.

Finn manualen