Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin
Problem
- Meldingen "GENERELL ALARM!" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin.
Gjelder for
- Integrert kaffemaskin
Løsning
1. Rengjør innsiden av apparatet grundig som beskrevet i avsnittet "Rengjøring og vedlikehold" i brukerhåndboken.
Du kan bruke en lett lommelykt for en mer grundig og enklere inspeksjon av smuss inne i apparatet.
Last ned .
2. Slå AV maskinen med hovedstrømbryteren på høyre side (for å bruke strømbryteren må du trekke ut apparatet) og etter noen sekunder slå den PÅ igjen.
Tips: Hvis du har rengjort infuseren med såpe eller i en oppvaskmaskin, legg litt fett på innsiden av infuseren og prøv å flytte den en stund for å spre fettet på overflaten.
3. Kontakt et autorisert servicesenter.
Hvis rådene ovenfor ikke løser problemet, anbefaler vi å be om et besøk av en servicetekniker.
For førstegangsoppsett av AEG-kaffemaskin, feilsøkingsveiledning og rengjøringsanbefalinger, se spørsmål og svar på kaffemaskinen vår
Var denne artikkelen nyttig?
Relaterte artikler
- Integrert kaffemaskin - kaffen er ikke kremet nok
- Meldingen "malingen er for fin juster malingen og trykk ok " vises på skjermen til min integrerte kaffemaskin
- Hvor ofte skal du rengjøre komponentene i den innebygde kaffemaskinen?
- SLIK FÅR DU UT DET BESTE AV KAFFEMASKINEN DIN FRA AEG
- Integrert kaffemaskin viser meldingen "DESCALE MACHINE BLOCKED", kaffe kan ikke lages
- Integrert kaffemaskin - kaffen er ikke varm nok
- Meldingen "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" vises på displayet til min integrerte kaffemaskin
- Integrert kaffemaskin - kaffen kommer ut for sakte eller en dråpe om gangen