Løsning
- Last ned den nyeste Electrolux Wellbeing-appen i App Store eller Google Play, og logg deg på appen
Legg til robotstøvsugeren din ved å følge instruksjonene i appen.
Last ned i App Store her
Last ned i Google Play her
- Hvis du har brukt Purei9-appen før
Purei9-appen er avviklet, og robotstøvsugeren din kan nå brukes i den nye Electrolux Wellbeing-appen i stedet
Last ned den nyeste Electrolux Wellbeing-appen i App Store eller Google Play, og logg deg på appen. Hvis du ikke ser robotstøvsugeren din i appen, kan du legge den til i appen. Nå som du kan bruke l-robotstøvsugeren din i den nye appen, kan du slette den gamle Purei9-appen

Last ned i App Store her
Last ned i Google Play her
- Hvis wifi-symbolet (8) på robotens skjerm blinker, er ikke roboten koblet til nettverket.
- Når symbolet blinker, betyr det at det prøver å koble til. Hvis det ikke lykkes, kan følgende prøves.

- Kontroller at hjemmenettverket er konfigurert som WPA 2 og sikret med en kode. Dette er nødvendig for at roboten skal kunne koble seg til nettverket.
- Tilbakestill roboten ved å ta ut kontakten på ett batteri, og vent i 1 minutt før du monterer den igjen.

- Tilbakestill nettverket ved å koble fra strømmen til den trådløse ruteren og vente i 1 minutt før du slår den på igjen.
Etter at strømmen er slått av, bør du vente i 3-5 minutter før du prøver å koble roboten til nettverket igjen. Kontroller at telefonen som appen er installert på, er koblet til det samme Wifi-nettverket.
- For å utelukke at problemet skyldes routerens spesifikasjoner / innstillinger, kan du muligens. test om det er mulig å koble den til wifi i et annet nettverk.
Roboten vil kunne støvsuge og navigere rundt i rommet uten å være koblet til wifi, men det er ikke mulig å bruke tidsinnstillinger, og den vil ikke kunne laste ned de siste oppdateringene til programvaren som styrer roboten.
Slett Purei9-appen din og last ned den nyeste Electrolux Wellbeing-appen i stedet, og prøv igjen


- kontakt kundeservice
Hvis ovennevnte ikke løser problemet, anbefaler vi at du kontakter kundeservice.