Skadde eller løse komponenter
Løsning
Oppdage skade når du pakker ut produktet:
Ikke forsøk å koble til eller bruke produktet.
- Kontakt forhandleren den du kjøpte produktet umiddelbart for å varsle om at produktet ble skadet under levering. Du finner forhandlerens telefonnummer på fakturaen eller leveringsnotatet.
Oppdage skade etter montering / første gangs bruk:
- Kontakt forhandleren der du kjøpte produktet for å informere dem om skaden.
Serviceforespørsel:
- Hvis det er mulig, oppgi komponenten som er skadet når du kontakter et godkjent servicesenter.
- Reservedeler kan bestilles fra nettbutikken vår.
Var denne artikkelen nyttig?
Relaterte artikler
- Automatisk rengjøringsindikator ("Machine Care") lyser på oppvaskmaskinen
- Oppvaskmaskinen etterlater hvite rester på servise og bestikk
- Døren spretter opp under en vaskesyklus
- Oppvaskmaskinen viser feilmelding C2, F2, i20, AL6, piper 2 ganger eller LED-indikatoren blinker 2 ganger
- Oppvaskmaskinens dør smeller igjen
- Syklusindikatorlys blinker på oppvaskmaskin
- Vann strømmer tilbake i oppvaskmaskinen
- Kompakt oppvaskmaskin viser feilmelding E3
- Døren til oppvaskmaskinen faller ned eller åpner på egen hånd
- Oppvaskmaskinen starter ikke vaskesyklusen