Tørketrommelen viser synlige tegn på skade
Løsning
Oppdage skade mens du pakker ut produktet:
- Kontakt forhandleren umiddelbart for å varsle om at produktet ble skadet under levering. Du finner forhandlerens telefonnummer på fakturaen eller leveringsnotatet.
Ikke forsøk å koble til eller bruke produktet.
Oppdage skade etter montering eller første gangs bruk:
- Kontakt forhandleren umiddelbart for å varsle om at produktet ble skadet etter montering eller bruk.
Serviceforespørsel:
- Kontakt et godkjent serviceverksted.
- Nye deler/komponenter er tilgjengelige i nettbutikken vår.
Var denne artikkelen nyttig?
Relaterte artikler
- Tørketrommel slås ikke på etter en tørkersyklus
- Hvordan tilbakestille WiFi-nettverksinnstillinger på Electrolux-tørketrommelen
- Rengjøring av tørketrommelfiltre og kondensator
- Tørketrommel fungerer ikke / reagerer ikke
- Når jeg åpner tørketrommelen finner jeg mye lo/lommerusk
- Tørketrommelen viser feilkoden ERR
- Tørketrommelen lager uvanlige lyder
- Tørketrommel tørker ikke, tørker ikke ordentlig, for lang tørking
- Tørketrommelens tørkeresultater er ikke gode og vasketøyet er fuktig etter tørking
- Tørketrommel - Dørvending