Installasjon (lokale begrensninger)Fri frakt over 1000,-*30 dagers åpent kjøp og gratis returneringKjøp direkte fra AEG Online
Reservedeler og tilbehørSupport
  • Reservedeler og tilbehør
  • Support

Bestillingen min har ikke blitt levert innen forventet tid

Løsning

Sjekk sporingslenken i e-posten med fraktbekreftelsen eller i SMS fra Bring.

Hvis bestillingen er forsinket, kontakt vårt kundeserviceteam.

Var denne artikkelen nyttig?

Relaterte artikler

  • Jeg har mottatt feil produkt eller det mangler deler
  • Hvordan får jeg refundert beløpet for min retur?
  • Min hvitevare har kvalitetsproblemer, og jeg ønsker en erstatning
  • Hva er status på min bestilling?
  • Hvis jeg angrer på kjøpet, hvordan går jeg frem?
  • Postnumre vi ikke leverer til
  • Kan jeg velge leveringsdato og -tid?
  • Tilbyr dere installasjon og levering i hele Norge?
  • Hva skjer hvis ingen er hjemme når leveransen kommer?
Logo

Populære kategorier

OvnPlatetopperOppvaskTørketrommelVaskemaskinFrysereKjøleskapStøvsugereVentilator

AEG Norge

Kampanjer og tilbudNyheterUtmerkelser og anerkjennelserArrangementFå mer av AEGOppskrifterÅpenhetslovenDesign ditt eget kjøkkenKjøpsguider

Service & support

FeilsøkerStøtteartiklerFinn en butikkBestill serviceLast ned bruksanvisningerLast ned brosjyrerEU produktinformasjonVanlige spørsmålArkiv

Ta kontakt med AEG

Abonner på vårt nyhetsbrevKontaktRegistrer produktet dittSkriv en anmeldelse om ditt produktYoutubeOm AEG

Shop

Kjøp direkte fra AEG OnlineFAQKjøpsvilkårene
  • Juridisk informasjon
  • Vilkår for mobilapplikasjoner og -tjenester
  • Merknader om informasjonskapsler