Installasjon (lokale begrensninger)Fri frakt over 1000,-*30 dagers åpent kjøp og gratis returneringKjøp direkte fra AEG Online
Reservedeler og tilbehørSupport
  • Reservedeler og tilbehør
  • Support

Hvordan får jeg refundert beløpet for min retur?

Løsning

Refunderinger behandles normalt innen 14 dager etter at vi har mottatt den returnerte varen. Vennligst oppgi ordrenummer når du kontakter oss.

Var denne artikkelen nyttig?

Relaterte artikler

  • Jeg har mottatt feil produkt eller det mangler deler
  • Min hvitevare har kvalitetsproblemer, og jeg ønsker en erstatning
  • Hva er status på min bestilling?
  • Bestillingen min har ikke blitt levert innen forventet tid
  • Hvis jeg angrer på kjøpet, hvordan går jeg frem?
  • Postnumre vi ikke leverer til
  • Kan jeg velge leveringsdato og -tid?
  • Tilbyr dere installasjon og levering i hele Norge?
  • Hva skjer hvis ingen er hjemme når leveransen kommer?
Logo

Populære kategorier

OvnPlatetopperOppvaskTørketrommelVaskemaskinFrysereKjøleskapStøvsugereVentilator

AEG Norge

Kampanjer og tilbudNyheterUtmerkelser og anerkjennelserArrangementFå mer av AEGOppskrifterÅpenhetslovenDesign ditt eget kjøkkenKjøpsguider

Service & support

FeilsøkerStøtteartiklerFinn en butikkBestill serviceLast ned bruksanvisningerLast ned brosjyrerEU produktinformasjonVanlige spørsmålArkiv

Ta kontakt med AEG

Abonner på vårt nyhetsbrevKontaktRegistrer produktet dittSkriv en anmeldelse om ditt produktYoutubeOm AEG

Shop

Kjøp direkte fra AEG OnlineFAQKjøpsvilkårene
  • Juridisk informasjon
  • Vilkår for mobilapplikasjoner og -tjenester
  • Merknader om informasjonskapsler